♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!
♥ بانوی متفاوت

♥ بانوی متفاوت

غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند زودتر به استخوان میرسند!

گرگ درون

18013573950596885638.jpg


◄ من میتوانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته خو یا شیطان صفت باشم


من می توانم تو را دوست داشته یا از تو متنفر باشم


من میتوانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم


چرا که من یک انسانم، و اینها صفات انسانى است


و تو هم به یاد داشته باش


من نباید چیزى باشم که تو میخواهى ، من را خودم از خودم ساخته ام


تو را دیگرى باید برایت بسازد و


تو هم به یاد داشته باش


منى که من از خود ساخته ام، آمال من است


تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند


لیاقت انسانها کیفیت زندگى را تعیین میکند نه آرزوهایشان


و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو میخواهى


و تو هم میتوانى انتخاب کنى که من را میخواهى یا نه


ولى نمیتوانى انتخاب کنى که از من چه میخواهى


میتوانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم


میتوانى از من متنفر باشى بى هیچ دلیلى و من هم


چرا که ما هر دو انسانیم


این جهان مملو از انسانهاست


پس این جهان میتواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد


تو نمیتوانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم


قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است


دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می ستایند


حسودان از من متنفرند ولى باز می ستایند


دشمنانم کمر به نابودیم بسته اند و همچنان میستایندم


چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت


نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى


من قابل ستایشم، و تو هم


یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد


به خاطر بیاورى که آنهایى که هر روز میبینى و مراوده میکنى


همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت


اما همگى جایزالخطا


نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسانها را از پشت نقابهاى متفاوتشان شناختى


و یادت باشد که کارى نه چندان راحت است!و انگاه...


هر وقت انسانها را بیشتر شناختم ...گرگها را تحسین کردم ...!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52

تو نوشته هات جای یک کلمه خالی بود
اون هم تعامل بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد